środa, 13 stycznia 2016

#6Bayern

Siemanko wstawiam jeszcze raz dziś autografy lecz ich brak.Dostałem odpowiedz od Bayernu lecz wysłali mi zdjęcia piłkarzy całej drużyny bez
 autografów a wsadziłem 1,50 Euro nie wiem dlaczego tak jest napisali komunikat na dole i nie za bardzo wiem co tam pisze może ktoś wie to niech napisze mi e-mile lub na Facebooku. list przyszedł dosyć szybko ok tygodnia i mało jest em zadowolony bez podpisów ale trzymajcie foty 


 Adres:
FC Bayern Munchen
Autographs
P.O. Box 90 02 22
81504 Munchen
Germany











5 komentarzy:

  1. nie pamiętam gdzieś 08.12-15.12

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba było wysłać 5 euro, dostałbyś albo orginalne autografy albo autopeny.O ile dobrze pamiętam kiedyś dotałem zwrotną iformację z Bayernu na maila o tych 5 euro. Za 1,50 wysłali Ci same zdjęcia. Ja wysłałem dwa razy po 5 euro, za pierwsym razem dostałem autopeny, a za drugim oryginalne podpisy. W obu przypadkach czekałem po 3 miesiące
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 27 years old Structural Analysis Engineer Florence Waddup, hailing from Thorold enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Skiing. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Viper. moje wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. 41 yrs old Help Desk Operator Eleen D'Adamo, hailing from Noelville enjoys watching movies like Benji and LARPing. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Jaguar E2A. zajrzyj tutaj

    OdpowiedzUsuń