czwartek, 21 stycznia 2016

#12 Kevin Kampl

Siemanko  jak mówiłem wczoraj dziś ostatni autograf z Bayeru czyli Kevin Kampl.Autograf Bardzo fajny bardzo mi się podoba lubię tego piłkarz jak grał w Borussii a teraz w Leverkusen strzela bramki a najbardziej podobało mi się jak grał w meczu z Romą co było 4-4. co do Autografu zdobyłam go tak jak pozostałe wysłałem  list z kopertą zwrotną i kuponem IRC ale podobno nie trzeba kuponu   nie wiedziałem ile czekałem około 2 tygodni  lub trochę mniej jeśli wam się podoba autograf zastawcie komentarz dziękuje. Jakieś pytania pisać na e-mile(michalpajak3@wp.pl)
lub an fb  zapraszam na ciekawostki

 Bayer 04 Leverkusen
Stadium Bay Arena
Bis Marckstr 122-124
513 73 leverkusen
Germany 














Kevin Kampl (ur. 9 października 1990 w Solingen) – słoweński piłkarz grający na pozycji pomocnika w niemieckim klubie Bayer Leverkusen. Posiada także obywatelstwo niemieckie.
Kampl urodził się w Niemczech, w rodzinie pochodzenia słoweńskiego. Karierę piłkarską rozpoczął w klubie VfB Sollingen. W 1997 roku podjął treningi w Bayerze Leverkusen. W 2008 roku został członkiem drugiej drużyny Bayeru. Do końca 2010 roku grał w niej w Regionallidze. W 2011 roku przeszedł do SpVgg Greuther Fürth. W pierwszej drużynie Fürth rozegrał jeden mecz, a latem 2011 został zawodnikiem VfL Osnabrück. Z kolei latem 2012 rozegrał trzy mecze i strzelił dwa gole w barwach VfR Aalen.
We wrześniu 2012 Kampl podpisał kontrakt z Red Bullem Salzburg. W austriackiej Bundeslidze swój debiut zanotował 15 września 2012 w zremisowanym 1:1 domowym meczu z SV Ried.
22 grudnia 2014 roku niemiecka Borussia Dortmund poinformowała o podpisaniu z Kamplem umowy, a od 1 stycznia 2015 roku Kevin jest zawodnikiem BVB.

3 komentarze: