środa, 20 stycznia 2016

#11 Karim Bellarabi

Siemanko jak  mówiłem dziś następny autograf od Bayer Leverkusen czyli Karim Bellarabi.Autograf zdobyłem tak samo jak Mehmediego wysłałem list na stadion Bayer i otrzymałem 3 autografy następny jutro.Co do autografu jest bardzo fajny dobry  piłkarz dostałem dosyć szybko odpowiedz  wysłałem ok 12.12a dostałem  21.12 więc dosyć szybko i łatwo zdobyć wystarczy wysłać  kopertę zwrotną ze ze znaczkiem IRC lub 1.50 Euro co takiego jakieś pytania pisać na e-mail (michalpajak3@wp.pl) lub na fb i
proszę o komentarze że  jesteście tu dziękuje i zapraszam na ciekawostki


 Bayer 04 Leverkusen
Stadium Bay Arena
Bis Marckstr 122-124
513 73 leverkusen
Germany
















Karim Bellarabi (ur. 8 kwietnia 1990 w Berlinie) – piłkarz grający w klubie Bayer Leverkusen na pozycji napastnika. Jego ojciec pochodzi z Maroka, a matka z Niemiec .Bellarabi grał w przeszłości w drużynach juniorskich FC Huchting, Werderu Brema i FC Oberneuland. Potem przeniósł się do Brunszwiku, aby grać w Eintrachcie. Tam zagrał 38 meczów i strzelił 8 goli. Z Brunszwiku przeniósł się do Bayeru Leverkusen. Pierwszą bramkę dla Bayeru strzelił w meczu z FC Barceloną w Lidze Mistrzów.

4 komentarze:

  1. Gratulacje :)

    Do Bayeru Leverkusen nie potrzeba IRC ani euro na przyszłość :) wysyłają 3 autografy za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    Dodałam Twój blog do polecanych
    http://autografymarty2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń