poniedziałek, 18 stycznia 2016

#9 Justyna Kowalczyk

Siemanko dziś zaprezentuje autograf od Justyny Kowalczyk.Autograf bardzo fajny zdobyty drogą listową wysłałem list i dostałem 2 autografy nie wsadzałem swoich zdjęć jeden autograf na wymianę.list wysłałem ok14-15.12 a dostałem 12.01 wsadziłem kopertę zwrotną ze znaczkiem polecam wysłać list i jak ktoś się chce wymienić lub coś zapytać pisać na e-mile(michalpajak3@wp.pl)lub na Facebooku  zapraszam na ciekawostki.

Justyna Kowalczyk
Kasina Wielka 92
34-741-Kasina Wielka



















Justyna Maria Kowalczyk (ur. 19 stycznia 1983 w Limanowej) – polska biegaczka narciarska, mistrzyni i multimedalistka olimpijska, mistrzyni i multimedalistka mistrzostw świata, czterokrotna zdobywczyni Pucharu Świata w biegach narciarskich. Jedna z dwóch biegaczek narciarskich w historii tej dyscypliny (obok Finki Marjo Matikainen,które zdobywały Puchar Świata trzy razy z rzędu. Jedyna zawodniczka, która 4 razy z rzędu zwyciężyła w prestiżowym cyklu Tour de Ski. Zwyciężczyni 91. Biegu Wazów (2015). Dzięki zdobyciu 2 złotych, a w sumie 5 medali olimpijskich jest najwybitniejszym polskim sportowcem w historii Zimowych Igrzysk Olimpijskich i trzecim po Robercie Korzeniowskim i Irenie Szewińskiej letnich i zimowych Igrzysk Olimpijskich. Posiada stopień naukowy doktora nauk o kulturze fizycznej.

3 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/48-juan-mata.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    dodajemy do polecanych?
    autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń