wtorek, 19 stycznia 2016

#10 Admir Mehmedi

Siemanko dziś zaprezentuje autograf od Admira Mehmediego.Autograf wymarzony bo zawsze chciałem mieć autograf od niemieckiego klubu.Autograf zdobyłem drogą listową na adres stadionu i prosiłem o chicharito ale dostałem 3 autografy także  bardzo fajnych piłkarzy  następne autografy podam jutro. Na autografy nie czekałem długo wysłałem ok 12.12 a dostałem 21.12 polecam wysłać bo można dostać łatwo autografy dobrych piłkarz wystarczy wysłać kopertę wzorowana ze znaczkiem IRC i tyle nic więcej jakieś pytania pisać na e-mile(michalpajak3@wp.pl) lub na  Facebooka i pisać w komentarzach ze to ktoś czyta  i zapraszam na ciekawostki


Bayer 04 Leverkusen
Stadium Bay Arena
Bis Marckstr 122-124
513 73 leverkusen
Germany
















Admir Mehmedi (ur. 16 marca 1991 w Gostiwarze, Socjalistyczna Republika Macedonii) – piłkarz szwajcarski pochodzenia albańskiego grający na pozycji napastnika.
Mehmedi urodził się w Jugosławii w rodzinie pochodzenia albańskiego. Karierę piłkarską rozpoczął w Szwajcarii, w klubie AC Bellinzona. W 2000 roku podjął treningi w FC Winterthur, w którym grał w drużynie juniorów do 2006 roku.
W 2006 Mehmedi przeszedł do FC Zürich. W 2007 roku zaczął grać w trzecioligowych rezerwach tego klubu, a w 2008 roku awansował do kadry pierwszego zespołu. 20 lipca 2008 zadebiutował w pierwszej lidze szwajcarskiej w wygranym 2:1 wyjazdowym meczu z Neuchâtel Xamax. Z kolei 24 sierpnia 2008 w meczu z FC Sion, który Zürich wygrał 3:1, strzelił swojego pierwszego gola w Axpo Super League. W 2009 roku wywalczył z Zürichem mistrzostwo Szwajcarii. W sezonie 2010/2011 stał się podstawowym zawodnikiem klubu, z którym został wicemistrzem kraju. 6 stycznia 2012 podpisał 4,5-letni kontrakt z ukraińskim Dynamem Kijów. 9 lipca 2013 roku został wypożyczony do SC Freiburg.26 maja 2014 niemiecki klub wykupił transfer piłkarza.

1 komentarz: